Sağlık Bakanlığı, uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan ve Türkiye’ye getirilen 3 vatandaşla ilgili önemli bir duyuru yaptı. Bakanlığın yaptığı açıklamada, “Uluslararası seyahat gemisinde yer alan son 3 vatandaşımız, ambulans uçak ile ülkemize ulaştırılmıştır. Bu kişilerin yakın takip ve izolasyon süreçleri başlatılmıştır. Daha önce ülkeye dönen 2 vatandaşımızda olduğu gibi, bu kişilerden de gerekli sağlık testleri için numuneler alınmıştır. Yapılan tetkiklerin sonuçları negatif çıkmıştır ve belirtilen süre boyunca karantinada kalacaklardır. Şu an itibarıyla, bu süreçte takip edilen 5 kişide herhangi bir klinik belirti veya semptom gözlemlenmemiştir.” ifadelerine yer verildi. Gelişmelerle ilgili daha fazla bilgi paylaşılacağı bildirildi.
Related Posts
Mustafa Keser, AKP ve MHP’nin Tehditlerine Karşı Cesurca Yanıt Verdi
- Tolga Demir
- 6 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
Doruk Madencilik İşçileri Enerji Bakanlığı Önünde Eylem Yapmak İstedi, Polis Müdahale Etti
- Tolga Demir
- 28 Nisan 2026
- 2 min read
- 0
Kayseri’de IŞİD’e Yönelik Operasyon: İki Şüpheli Gözaltına Alındı
- Tolga Demir
- 13 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0